وبلاگ

حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر

آیا شما می دانید، چرا حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر اهمیت بسیاری دارد! در این نقطه چه کارخانه هایی وجود داشته و کدام یک از واحدهای تولیدی در حالِ فعالیت هستند؟ دوستانِ عزیز مسئله حمل بار از جمله مسائلی است، که در تمامی شهرک های دارای کارخانه هایی عظیم الجثه مطرح می شود. چرا که تولیدی ها به جهتِ جا به جایی بارهای خود نیازمند باربر بوده، تا امکانِ ارسالِ آنها به سایر شهرها وجود داشته باشد.

به همین خاطر ما در طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین ضمن معرفی کوتاهی از خود بَر آن شده ایم، تا شما را با شهرک صنعتی قلعه میر نیز با خود آشنا بنماییم. البته در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر شما می توانید، با ما تماس گرفته و پرسش های خود را بپرسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

کمی بیشتر با شهرک صنعتی قلعه میر آشنا شوید!

پیش از بررسی نحوه حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر بهتر است، در ارتباط با این شهرک کمی بیشتر با هم صحبت کنیم. اینکه شهرک صنعتی قلعه میر از جمله نقاط صنعتی تهران محسوب می شود. آن نیز در شهرتان بهارستان در بخش گلستان جای گرفته است.

واحدهایی بسیار درون آن در حالِ فعالیت هستند. به همین دلیل است، که اغلب صاحبان بارهایی گوناگون به دنباله ی شرکت هایی معتبر و شناخته شده برای حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر هستند. در واقع سازندگانی بسیار چون؛ صنایع ساخت پالت فلزی، دربِ بطری یا پشمک سازی در این نقطه از تهران خودنمایی می کنند.

در نهایت باربرها بنا بَر تعدد کارخانه ها به جهتِ حمل بار از این منطقه اقدام می نمایند. ما هم در حمل و نقل آرین کنار شما حضور خواهیم یافت. زیرا مجموعه ما با در اختیار داشتنِ رانندگانی ماهر و کار کُشته همراه با ماشین های باربری متعدد به فعالیت می پردازد.

کمی بیشتر با شهرک صنعتی قلعه میر آشنا شوید!

ماشین های باربری که برای حمل بار استفاده می شود!

اکنون شما انتخاب خود را کرده اید، درست است‌؟ اگر که انتخابتان ما می باشیم، بهتر است؛ در ارتباط با ماشین های باربری موجود به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر صحبت کنیم. ابتدا شما باید مشخص کنید، که بارتان چه بوده و چقدر وزن دارد. گاهاً نوعِ بار شما فاسد شدنی است! گاهی اوقات هم نسبت به باران حساسیتی بسیار نشان می دهد.

مثلاً شما به اندازه یک تُن بار داشته و می خواهید، به محمد شهر کرج ارسال شود. در این هنگام بهترین نوعِ ماشین باربری برای شما نیسان خواهد بود. چرا که نیسان یک ماشین جمع و جور بوده نیز برای حمل بارهای درون شهری یا به عبارتی مسافت هایی کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر به نقاطی نزدیک نیسان را انتخاب کنید.

ولی زمانی که بارِ شما دارای میزان وزنی بالا باشد، از سویی نیازِ به انتقال آن به شهرهایی دیگر داشته باشید، باید از خاور یا کامیون استفاده کنیم. خاورها انواعی مختلف دارد. خاورها هم برای جا به جایی بار تا به وزنِ شش تُن مورد استفاده است. البته تریلی ها هم در مجموعه ما حضوری پُر رنگ داشته و در دَسته ماشین های باربری سنگین جای می گیرد.

به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر که دارای وزنی بالغِ بَر پانزده تُن الی بیست و دو تُن است، تریلی بهترین انتخاب خواهد بود. البته این نوعِ از باربرها هم دارای انواعی متنوع هستند. مثلاً ما می توانیم به تریلی کَفی یا چادری اشاره کنیم. بنابراین به جهتِ انتخاب نوعِ تریلی بایست به بارِ شما توجه شده و جنسش مشخص بشود.

اکنون شما در راه تولید انواعی از محصولات گام بَر داشته اید. ولی نمی دانید، که چگونه می توان آن محصولات را سریع السیر به شهرهایی دیگر ارسال نمود. اصلاً امکانِ انتقال آنها مثلاً به شهر پارس آباد اردبیل وجود دارد! نگران نباشید، دوستانِ عزیز ما در شرکت آرین به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر در کنار شما هستیم. تنها کافیست به ما اعتماد کنید.

ما چنین امکانی را فراهم داشته ایم، تا بارِ شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به دَست رانندگان ماهر به دیگر شهرها برسد. حتی ما چنین امکانی را فراهم داشته ایم، تا بارِ شما به نقاط مرزی و بندرگاه ها یا دورترین شهرها و روستاها انتقال یابد. بنابراین اگر که قصد شما حمل بار از این شهرک به روستاها یا شهر و کشورهای همسایه است، با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. ما به تمامی سؤالات شما جواب داده و شما را به بهترین نحوء ممکن راهنمایی خواهیم نمود.

ماشین های باربری که برای حمل بار استفاده می شود!

حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر سریع

اکنون که شما تا به حدودی با ما آشنا شده اید، در ارتباط با حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر در سریع ترین زمان ممکن صحبت کنیم. تمامی شما که در حال مطالعه این نوشتار از ما هستید، مایلِ به حمل بارها در سریع ترین زمان می باشید. به عبارتی موضوعِ زمان در زمینه حمل و نقل از اهمیت شایانی برخوردار است و نمی توان نسبت به این مسئله چَشم پوشی نمود.

بنابراین ما در همین ابتدای کار به شما پیشنهاد می کنیم، برای پیش گیری از اتلاف وقت با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. زیرا ما دارای کارشناسانی آموزش دیده بوده و توانایی راهنمایی شما به بهترین حالتِ ممکن در این زمینه ها را دارند. از سویی به گونه ای صریح و مختصر روندِ حمل بار را به شما توضیح داده و مسئله را برایتان شفاف سازی می کنند.

مجموعه ای که به بخشِ حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر اختصاص داده شده، مهم ترین قسمتِ ماجراست. چرا که از گام های نخستین تا به گام های پایانی بَر عهده همین افراد است. این افراد هستند، که سفارشات شما را دریافت و به جهتِ ثبت آنها اقدامات لازم را انجام می دهند. بعد از آن با رانندگان موجود در شرکت صحبت کرده و در ارتباط با نوعِ بار بدان ها توضیحاتی می دهند.

بعد از تأیید مسئله از جانبِ راننده بارنامه و بیمه نامه توسطِ شرکت آرین صادر خواهد شد. سپس رانندگان به سمتِ محل بارگیری رفته و پیگیری های مربوطه را انجام می دهند. اینچنین بارِ شما در مؤعد مقرر به دَست صاحبش رسیده و خیالتان راحت خواهد شد.

بیمه نامه برای حمل بار به چه دردی می خورد؟

شرکت ما به ازای کمیسیونی که دریافت می نماید، در برابر صاحبِ بار تعهداتی را قبول می کند. یکی از این تعهدات که بسیار هم مهم است، صدور بیمه نامه می باشد. این یعنی چه؟ باری که از جانبِ شما به رانندگان سپرده می شود، قطعاً دارای ارزش مالی بسیاری ست! درست است؟

پس عقلانی به نظر می رسد، که شما طلبِ ضمانت نامه کنید. توجه داشته باشید، شرکت های بیمه دارای انواعی مختلف است. بنابراین لازم می باشد، با نهایت دقّت عمل دَست به انتخاب زده شود. بنا بَر معاهداتی که انعقاد پیدا می کند، در حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر به هنگام بروز خسارتی بایست آن شرکت جبران خسارت کند. در واقع بیمه برای آن است، که خیالِ شما از سپردنِ بارِ خود به ما راحت شود.

 

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین با شما در ارتباط با اهمیت شهرک صنعتی قلعه میر و حمل بار از آن صحبت نمودیم. اکنون شما می دانید، درون این شهرک کارخانه ها و تولیدی هایی بسیار وجود دارد و صاحبان کسب و کارها برای حمل بار از شهرک صنعتی قلعه میر به باربرها نیاز دارند.

نگران نباشید، چرا که ما در حمل و نقل آرین کنارتان حضور داریم! البته امیدواریم بارها و بارها از جانبِ شما به جهتِ جا به جایی بارهایتان انتخاب شویم. شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *