حمل بار به تهران, حمل بار به استان های مرکزی

حمل بار از یافت آباد

بلوار میرداماد 1

ما این قسمتِ از مطلبِ خود را به حمل بار از یافت آباد اختصاص داده ایم. محله ای که با شنیدنِ آن قطعاً به یادِ مبلمان هایی رنگارنگ و جذاب همراهِ با سرویس چوبی زیبا رو می اُفتید. در واقع نماد اصلی این محله در تولیدی های مبلمان خلاصه می شود! به همین دلیل است، که پایتخت نشینان برای آراستنِ خانه های خود اوّلین جایی که برای خرید این محصول در نظر می گیرند، بازار یافت آباد است.

با یافت آباد کمی بیشتر آشنا شوید!

پیش از بررسی حمل بار از یافت آباد بهتر است، کوتاه نگاهی به منطقه یافت آباد داشته باشیم. اگر که شما در پایتخت زندگی می کنید، قطعاً نامِ محله یافت آباد به گوش شما برخورد کرده است. زیرا همه این محله را با مبلمانش یاد می کنند! در واقع یکی از بورس هایی مطرح برای مبلمان به شمار می رود.

اگر که در ارتباط با موقعیت مکانی آن از ما می پرسید، دقیقاً در جنوب غربی پایتخت جای گرفته و جزئی از منطقه هفده شهرداری تهران محسوب می گردد. ولی چرا ما مبحث حمل بارها از یافت آباد را در طولِ این نوشتار از خود مطرح نموده ایم!

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دوستانِ عزیز همانطور که گفتیم در این محله مغازه هایی رنگارنگ از مبلمان هایی زیبا و دوست داشتنی به چَشم می خورد. به همین دلیل ساکنان شهر تهران و حتی شهر کرج به جهتِ خرید مبلمان به این محله می آیند. حال تصور کنید، شما مبلمان دلخواه خود را انتخاب کرده اید. اکنون برای حمل بار از یافت آباد چه باید کرد!

در واقع چاره کار چیست؟ بلی، در این هنگام ما به شما پیشنهاد می کنیم، با شرکت حمل و نقل آرین تماس بگیرید. در واقع این ما هستیم، که با توجه به میزانِ بار شما بهترین و متناسب ترین باربر را به محل حضور شما ارسال خواهیم نمود. البته از سویی دیگر در این محله تعداد بسیاری تولید کننده حضور دارد. این تولید کنندگان هستند، که به جهتِ ارسالِ محصولاتِ خود به سایر شهرها و مناطق مرزی نیازمند باربر خواهند بود.

به همین دلیل ما از خودروهایی چون نیسان تا به خاور و تریلی را در مجموعه خود جای داده ایم. اینچنین متناسب با میزانِ بار شما و نوع آن یکی از آنها را انتخاب و ارسال نموده و نیز خیال شما را آسوده خواهیم کرد.

55555

بگذارید، در ارتباط با مسیرهای دسترسی به این محله با یکدیگر صحبت کنیم. در واقع حمل بار از یافت آباد بسیار راحت پیش می رود و ماشین های ما می توانند، بسیار آسان عملیات بارگیری را انجام بدهند. چرا که بزرگراه آزادی به این نقطه از تهران منتهی می گردد. یکی دیگر از بزرگراه ها که این محله بدان دسترسی دارد، بزرگراه فتح می باشد.

پس به جهتِ حضور ما در این محله و کنار خودتان اصلاً نگران نباشید. ما می توانیم، در کوتاه ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر شده و در راستای حمل بارهایتان اقدام کنیم. اکنون که بحث به اینجاها کشیده شد، آیا حمل و نقل آرین به این منطقه برای حمل بار از یافت آباد نزدیک است؟

اکنون که شما تا به این قسمتِ از مطلبِ ما را مطالعه کردید، قطعاً خواهان دانستن موقعیت مکانی ما هستید. ما با تهران فاصله چندانی نداریم! تا به اینجا هم توانسته ایم، رضایت مشتریان خود را به لحاظ تحویل بار از مبدأ و تخلیه آن در مقصد به دَست آوریم. بنابراین نیازی به نگرانی از جانبِ شما نیست، زیرا خودروهایی بسیار در شرکت خود جای داده و سریعاً آنها را به محل درخواستی شما اعزام خواهیم نمود.

پس بهتر است، هرچه سریع تر برای حمل بار از یافت آباد به نقاط مختلف تهران، یا شهرهایی نظیر؛

  • شهر مشهد.
  • شهر تبریز.
  • شهر اصفهان.
  • شهر شیراز.
  • شهر اراک.
  • شهر بجنورد.
  • شهر اردبیل.
  • شهر قم.
  • شهر کرمان.
  • شهر کرمانشاه.

و خیلی از شهرهای دیگر با ما تماس بگیرید. ما تمامی تلاش خود را می کنیم، بارهای شما را صحیح و سالم از محل درخواستی شما بارگیری کرده و در مقصد به صاحبِ بار تحویل بدهیم.

image007 4

انواع ماشین باربری موجود در مجموعه حمل و نقل آرین

دوستانِ عزیز ما در ادامه ی این مطلبِ از خود به بررسی انواعِ ماشین ها به جهتِ حمل بار از یافت آباد می پردازیم. اینچنین شما می توانید، با خیالی آسوده تر برای حمل بارهای خود به ما اعتماد کنید. پس در ادامه همچنان با ما همراه بوده و پاسخِ سؤالات خود را به دَست آورید؛

image001 8

·         نیسان

ظرفیت باربری این خودرو تا به دو تُن است. شما می توانید، از وانت نیسان ما برای حمل مبلمان به تمامی نقاط تهران و کرج بهره مند شوید. همچنین برخی از وانت نیسان های ما دارای یخچال بوده و آماده جا به جایی محصولات فاسد شدنی شما هستند. از آنجا که نیسان دارای ابعادی کوچک بوده و اتلاف زمان ندارد، در صورتِ کم حجم بودنِ بارِ شما استفاده از آن را برای حمل بار از یافت آباد پیشنهاد می کنیم.

·         خاور

خاور دوّمین ماشین باربر بوده که برای حمل بارها از یافت آباد مطرح می شود. این نوعِ از خودروها در دَسته ماشین باری نیمه سنگین جای می گیرد. آنها به جهتِ حمل بارهایی سنگین مطلوب می باشد. حال شما می توانید، با توجه به نوعِ بار خود انواعِ مسقف یا روباز را به جهتِ استفاده و باربری درخواست کنید. اگر که بارِ شما بین شهری است، به جهتِ حمل بار با خاور بایست وزنِ آن تا به چهار تُن باشد.

اغلب از خاورها به جهتِ حمل بار از یافت آباد به بیرون از شهر استفاده می شود. بنا بَر نوعِ بار شما هم ما یکی از خاور مسقف یا روباز یا مبله را پیشنهاد خواهیم نمود. بنابراین شما می توانید، به جهتِ مشاوره با کارشناسان ما تماس گرفته و صحبت کنید.

·         کامیونت

کامیونت ها هم از جمله ماشین های باربری محسوب می شوند و به جهتِ حمل بار بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب این ماشین ها توانایی حمل بار تا به هشت تُن را دارند. شما می توانید، از انواعِ کامیونت ها به جهتِ جا به جایی مبلمان و سرویس چوبی به شهرهایی مختلف بهره مند شوید.

علاوه بَر اینها باربر نام برده شده دارای نمونه یخچال دار هم می باشد. این قبیل از باربرها نیز به درد محصولاتِ لبنی و گوشتی می خورد.

·         کامیون تک و جُفت

توجه داشته باشید، که امکانِ حمل بار از یافت آباد با این ماشین ها هم وجود دارد. البته برای رانندگی آنها رانندگان باید دارای گواهينامه پایه یک باشند. چرا که آنها جزئی از ماشین باربری سنگین بوده و به مهارت خاصی نیاز دارد. اگر که میزانِ بارِ شما تا ده تُن باشد، امکان استفاده از این باربرها وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید، که کامیون به دو دسته تک محور و دو محور تقسیم بندی می گردد.

پس چنانچه که بار شما بسیار بوده و نیازمند ارسالِ آن به شهرهایی دور اُفتاده باشید، کامیون ها به دردتان خواهد خورد.

·         تریلی

تریلی هم جزئی از ماشین های باربری سنگین است. آن نیز برای حمل بار از یافت آباد تا به بیست و دو تُن مورد استفاده قرار می گیرد. البته برخی از تریلی ها چون؛ کمرشکن برای حمل بار تا به پنجاه و پنج تُن نیز کاربرد دارد. البته اغلب از تریلی ها به جهتِ جا به جایی خودروی سواری یا تجهیزات سنگین و ماشین آلات استفاده می شود.

اعتبار و امنیت را با حمل و نقل آرین تجربه کنید!

بلی، درست متوجه شدید. شما در کنار ما می توانید، اعتبار و امنیت را تجربه کنید. ما نزدیک به بیست سال است، که در راستای حمل و جا به جایی بارهای شما پیش قدم شده ایم. برای ما تفاوتی ندارد، که حمل بار از یافت آباد بوده یا شورآباد باشد! گاهاً هم از شادآباد یا شهرک صنعتی عباس آباد!

تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، جا به جایی بارهایتان در سلامت و امنیت کامل است. این که به خوبی در بندرگاه فرود آمده یا به نقاط مرزی برسد. البته نگران نباشید. چرا که شرکت بیمه هم در کنار ما حضور داشته و از ما پشتیابی می کند. قطعاً این مسئله می تواند، در دِل شما اطمینان خاطری بیشتر ایجاد کند.

از سویی دیگر رانندگان حاضر در حمل و نقل آرین سعی بَر آن دارند، که به امنیت بارِ شما توجهی شایان داشته و آن را در اولویت کارِ خود قرار می دهند. پس تنها برای یکبار که شده به جهتِ حمل بار از یافت آباد با ما تماس بگیرید. قطعاً پشیمان نشده و بارها و بارها از خدمات ما بهره مند خواهید شد.

 

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین به بررسی جوانبِ گوناگون حمل بار از بافتِ یافت آباد پرداختیم. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این نوشتار از ما برای شما مفید بوده باشد. حال شما می توانید، با خیالی آسوده به جهتِ حمل بار از یافت آباد به ما اطمینان کنید.

ما سعی می کنیم، در اسرع وقت و با کمترین هزینه ها نیاز شما را بَر آورد کنیم. در صورتِ وجودِ سؤالات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و خواستار جوابی قانع کننده شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *