دسته‌بندی نشده

حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد

بار از شهرک صنعتی شادآباد

حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد

شاید که شما شهرک صنعتی شادآباد را بشناسید. حال گاهاً برخی از افراد اصلاً با این شهرک آشناییت چندانی ندارند. این شهرک به نامِ قاسم آباد شهرت دارد! حال در جنوب شهر تهران واقع گردیده است. آن نیز از توابعِ بخش کهریزک شهرستان ری بوده و یکی از مهم ترین بخش های صنعتی کشور محسوب می گردد. توجه داشته باشید، که در این شهرک کارخانه ها و بسیاری از انبارها واقع گردیده است. به همین خاطر می باشد، که حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد بسیار مطرح گردید.

تمامی اینها دَست به دَست هم داد، تا حمل و نقل آرین شکل گرفته و ما افتخار حضور در کنار شما را کسب نمودیم. دوستانِ عزیز اگر که شما خواستار حمل بارهای خود به منطقه بیست و دو گانه تهران بوده و یا خواهانِ ارسال آنها به دیگر شهرها هستید، در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد چرا اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم، شهرک صنعتی شادآباد یکی از قسمت های صنعتی تهران بوده و کارخانه هایی بسیار در دِل خود جای داده است. انبارهای شیمیایی و واحدهای تولیدی از جمله شاخص ترین قسمت های این شهرک صنعتی بوده که توجه همگان را به سمت و سوی خود جلب نموده است. از آن سوی که شهر تهران یک مسیر تجاری بوده و شرق به غرب نیز شمال به جنوب را به یکدیگر متصل می نماید، از جانبِ سرمایه داران بسیار مورد توجه قرار گرفت.

به همین خاطر می باشد، که حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد مورد توجه واقع شد. زیرا این نقطه به راه های مواصلاتی چون؛ آزاد راه تهران – قم، فرودگاه امام خمینی (ره) نزدیک بوده و این نیز عملیات بارگیری را راحت تر می کند. علاوه بَر اینها انبارهایی بسیار در این منطقه وجود داشته و همین مسئله منجر گردیده است، تا تولید کنندگان و صنعت گران به سمت آن جذب گردند.

پس اگر که شما دوستانِ عزیز در این نقطه از تهران دارای کارخانه یا انبار و مراکز تولیدی هستید، برای حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد با ما تماس بگیرید. زیرا ما با راه اندازی یک شرکت معتبر و مطمئن در راستای ارائه خدمات به شما گام بَر داشته ایم. بنابراین شما می توانید، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه و بهره مندی از خدمات گوناگون ما در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

 

image001 2

ارسالِ بارهای شما به اقصاء نقاط ایران

یکی از مهم ترین سؤالات شما از ما این است، که امکانِ ارسالِ بارها به سایر نقاط ایران و یا شهرستان ها و بندرگاه ها نیز نقاط مرزی وجود دارد؟ بلی، دوستانِ عزیز شما می توانید، همراه با باربرهای ما اقدام به ارسال محصولات خود به سایر نقاط ایران کنید. در واقع ما چنین امکاناتی را برای شما مهیا ساخته ایم، تا بارهایتان با صحت کامل به دیگر نقاط ایران ارسال گردد. بنابراین بهتر است، برای حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد با ما تماس بگیرید.

البته در این راستا بایست نوعِ بار شما مشخص بشود. مثلاً برخی از شماها خواستار ارسال یک بارِ یک تُنی به شهر تهران هستید. در این هنگام بهترین گزینه پیش روی شما نیسان خواهد بود. چرا که نیسان در میان باربرها یک ماشین کوچک بوده و در سریع ترین زمان ممکن بارِ شما را به نقطه مد نظر خواهد رساند.

ولی اگر که بارِ شما سنگین بوده و نیازمند حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد به شهرهایی چون‌؛

  • شهر اهواز
  • شهر تبریز
  • شهر یاسوج
  • شهر شیراز
  • شهر بندرعباس
  • شهر اصفهان
  • شهر قم
  • شهر اراک
  • شهر کاشان
  • شهر بجنورد
  • شهر مشهد
  • شهر سمنان
  • شهر اردبیل
  • شهر قزوین
  • شهر کرج
  • شهر همدان
  • شهر کرمان
  • شهر کرمانشاه
  • و…!

باشید، با باربرهایی چون‌؛ خاور رانندگان ما به نزد شما اعزام خواهند شد. بنابراین این ما خواهیم بود، که بارِ شما را در کمال سلامت و به سرعت در نقطه مد نظرتان تخلیه خواهیم نمود. در ادامه به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه برخی از باربرها را که در شرکت حمل و نقل آرین وجود دارد، به شما معرفی خواهیم کرد.

پس بهتر است، همچنان با ما همراه بوده و پاسخِ سؤالات خود را به دَست آورید. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و راهنمایی

با انواعِ ماشین های باربری آشنا شوید!

ما در این قسمتِ از مطلبِ خود به برخی از ماشین های باربری که برای حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد در اختیار شما قرار خواهد گرفت، اشاره می کنیم.

image006

 

·         وانت نیسان

وانت نیسان ها می توانند، حداکثر تا دو تُن وزن را متحمل شوند. استفاده از این باربرها زمانی به شما توصیه می شود، که میزانِ بار شما کم است. از سویی دیگر خواستار ارسالِ بار به شهرهایی نزدیک چون کرج یا منطقه بیست و دو گانه تهران هستید. در غیر این صورت امکانِ استفاده از وانت برای شما وجود نخواهد داشت.

·         کامیونت

این باربرها هم به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب شما این نوعِ از باربرها را با نامِ خاور نیز می شناسید. آنها تحمل بار تا شش تُن را داشته و دارای انواعی مختلف هستند. بنابراین شما می توانید، بنا بَر نوعِ بار خود مسقف یا روباز را انتخاب بنمایید. هریک از این دو باربرها دارای ویژگی هایی خاص هستند.

·         کامیون تک و جُفت محور

بعضی از کامیون ها در بخش پایانی خود دارای محور می باشند. به این دَست از کامیون ها که برای حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد مورد استفاده قرار می گیرد، کامیون تک گویند. شما امکانِ استفاده از آنها را به هنگامی خواهید داشت، که بارتان تا به ده تُن است. توجه به یک نکته در این راستا الزامی است.

هرچقدر که ماشین سنگین تر بوده و حجم بار شما به جهتِ جا به جایی از شهرک صنعتی شادآباد افزایش یابد، مهارت راننده اهمیت بیشتری می یابد. به گونه ای که وی باید در اَمر رانندگی زبر دَست بوده و بتواند تمامی موانع را پشت سَر بگذارد.

حال نمونه کامیون های جُفت دارای دو عدد محور در بخش انتهایی خود می باشند. شما امکانِ جا به جایی بار تا به پانزده تُن را به واسطه ی این باربرها خواهید داشت. بنابراین در صورتی که بارِ شما تا به پانزده تُن باشد، برای حمل و نقل آن خاور جُفت محور اعزام می گردد.

·         تریلی

چنانچه که بارِ شما ماشین باشد، ما برای جا به جایی آنها از تریلی کمک خواهیم گرفت. البته تریلی ها هم چون خاورها دارای انواعی مختلف می باشند. ما می توانیم، به نمونه های تک محور و جُفت محور اشاره بنماییم، که به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین میزانِ باری که توسطِ این باربرها جا به جا می شود، بیست و پنج تُن می باشد.

به ما در حمل و نقل آرین اعتماد کنید!

بلی، این یکی از مهم ترین قسمت های ماجرا است. که چگونه می توان به شرکت حمل و نقل آرین به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد اعتماد نمود! دوستانِ عزیز ما در این راستا تمامی تلاش خود را می کنیم. چرا که مطمئن هستیم، بار ارسالی از جانبِ شما دارای ارزش مالی بسیاری است. از سویی دیگر شما عزیزان خواهان اعزام بارِ خود بدون کوچک ترین خدشه ای هستید.

بنابراین با ما تماس بگیرید. ما تمامی تلاش خود را می کنیم، تا در کوتاه ترین زمان ممکن و البته متعادل ترین قیمت ها بارِ شما را به سایر نقاط ایران ارسال بنماییم. البته در این راستا بارنامه را هم در اختیار شما قرار خواهیم داد. تمامی اطلاعات مربوط به شما، گیرنده بار همچنین خودرو و بار درون آن قید خواهد شد.

امکانِ مشاوره رایگان با کارشناسان حمل و نقل آرین

دوستانِ عزیز شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالات بیشتر در زمینه حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد با ما در آرین تماس بگیرید. چرا که کارشناسان ما طی هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخِ به تمامی پرسش های شما در این زمینه هستند.

ما در ارتباط با نوع و میزان بار شما خواهیم پرسید. اینکه خواستار ارسال آن به کدام نقطه از تهران یا ایران هستید! یا چند روزی وقت داریم. بعد از آن مناسب ترین باربر را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

image002

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این نوشتار از خود در حمل و نقل آرین به بررسی چگونگی حمل بار از شهرک صنعتی شادآباد پردازیم. امیدواریم که شما اکنون با این شهرک صنعتی و اینکه چرا حمل بار از این نقطه اهمیت دارد، آشنا شده باشید. همانطور که خواندید، در این نقطه انبارها و کارخانه هایی بسیار وجود داشته و از نظر حمل بار ذهن بسیاری از شماها مغشوش است.

امیدواریم که یکی از بهترین گزینه ها برای اعتماد شما باشیم. البته شما می توانید، در صورتِ نیازِ به مشورت با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *