دسته‌بندی نشده

حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد

حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد

حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد

شاید که شما هم اکنون در شهرک صنعتی شریف آباد مستقر باشید و کارخانه شما در این نقطه از تهران حضور داشته باشد. به گونه ای که هر روزه در حالِ ارسالِ انواعی از محصولات چون؛ مواد غذایی و خوراکی، کانی، فلزی، انواعی از تجهیزات پِرس خَم کُن و… به سطحِ شهر تهران یا دیگر استان ها هستید. در این هنگام آنچه که ذهن شما را به خود درگیر می سازد، قطعاً چگونگی حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با شهرک صنعتی شریف آباد کمی بیشتر آشنا شوید!

پیش از آنکه با همدیگر در ارتباط با طریقه حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد صحبت کنیم. بهتر است، در ارتباط با این شهرک و اینکه جا به جایی بار از آن چرا اهمیت دارد سخن بگوییم. شریف آباد دارای مساحتی بالغ بَر ۱۰۲۹ هکتار می باشد. آن نیز به تهران نزدیک بوده و انواعی از کارخانه ها، کارگاه ها و واحدهای تولیدی را در دِل خود جای داده است.

به عبارتی می توانیم، بگوییم‌؛ آن نیز به منظور توسعه و پیشرفت تولیدات و خدمات صنعتی در منطقه عباس آباد شکل گرفت. برخی از صنایعی که در این منطقه شکل گرفته و در حال فعالیت است، عبارتند از؛ صنایع شیمیایی، نساجی و خدماتی، کانی های غیر فلزی، چرم مصنوعی، انواعی از شیرآلات و یا اتصالات فلزی نیز…!

در واقع کارخانه ها در مسیر ساخت و تولید انواعی از محصولات گام گذاشته و به همین خاطر حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد اهمیت یافت. تولید کنندگان به دنبالِ یک شرکت معتبر به جهتِ حمل بارهای خود بوده و این نیز مهم ترین بخش ماجرا بود، که ذهن آنها را به خود مغشوش می ساخت. در اینجا بود، که وجودِ ما در کنار شما اهمیت پیدا کرد. بنابراین شما می توانید، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این مطلبِ از خود همراه باشید.

 

image001 3

آیا امکانِ ارسالِ بارها به بندرگاه و نقاط مرزی وجود دارد؟

این نیز یکی از مهم ترین سؤالات شماست که از ما می پرسید. که آیا امکان حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد به نقاط مرزی و بندرگاه ها وجود دارد؟ آنهم با کمرشکن ها! بلی دوستانِ عزیز ما! ما این خدمات را به شما ارائه خواهیم داشت. به گونه ای که بارتان را درب کارخانه یا کارگاه و واحد تولیدی تحویل گرفته و در نقطه مد نظر شما بارگیری خواهیم نمود.

علاوه بَر اینها ما تولیدات شما را به مراکز شهرها و روستا نیز در سطحِ پایتخت توزیع خواهیم نمود. بنابراین برای ارسال بار خود به؛

  • شهر تهران
  • شهر کرج
  • شهر همدان
  • شهر قزوین
  • شهر قم
  • شهر اراک
  • شهر سمنان
  • شهر مشهد
  • شهر تبریز
  • شهر ارومیه
  • شهر اردبیل
  • شهر اصفهان
  • شهر شیراز
  • شهر اهواز
  • شهر بجنورد
  • شهر بیرجند
  • شهر مازندران

و خیلی از شهرها و روستاهای دیگر با ما تماس بگیرید. ما می توانیم، حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد را متقبل شده و در اسرع وقت به صاحب بار تحویل بدهیم. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در حمل و نقل آرین تماس بگیرید. ما می توانیم، در این راستا شما را به بهترین حالت ممکن راهنمایی کنیم.

برای حمل بار خود کدامیک از باربرها را انتخاب کنیم؟

ما امکانِ مشاوره رایگان را برای شما فراهم داشته ایم. آنهم یک دلیل بسیار بزرگ دارد! یعنی انتخاب یک باربر مناسب. شما که در حالِ مطالعه این نوشتار از ما هستید، بارتان چقدر است؟ یک تُن یا بیست تُن؟ چه نوع باری دارید؟ آیا رطوبت برای بار شما مضر است؟

شهر مقصدتان کجاست؟ تهران یعنی نزدیک ترین شهر! یا بندرعباس که دورترین شهر به منطقه شریف آباد است؟ در واقع شما برای حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد باید به تمامی این سؤالات پاسخ بدهید. تمامی این ها با قرار گرفتن در کنار یکدیگر مشخص خواهد کرد، که کدام باربر برای ‌ما مناسب تر خواهد بود.

اگر که مقصد شما تهران بوده و بارتان ناچیز است، حتماً نیسان را انتخاب کنید. چرا که نیسان جمع و جور بوده و می تواند، تا دو تُن بار را بارگیری کند. ولی اگر که دارای میزانِ باری بسیار هستید، مثل بیست تُن باید خاور را انتخاب بنمایید. از سویی دیگر معمولاً باربرهایی چون خاور به شهرهایی دور اُفتاده اعزام می شوند.

image005 3

آیا شرکت حمل و نقل آرین معتبر است؟

اعتبار یکی از مهم ترین بخش های ماجراست. اینکه ما بتوانیم، جنسِ خود را به یک شرکت سپرده و از آن بخواهیم، بار ما را در مؤعد مقرر تحویل بدهد. قطعاً آن بار ارسالی از جانبِ شما ارزش مالی بسیاری دارد و باید برای حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد به طرف مقابل اعتماد کنید. از سویی خواستار این مسئله هستید، که کوچک ترین صدمه ای به بارتان وارد نشود. نگران نباشید، تمامی اینها در کنار ما محقق خواهد شد.

یعنی آنکه ما می توانیم، بار شما را در زمانِ اعلام شده از جانبِ شرکت خود تحویل نیز در روز مشخص شده به نقطه مد نظر تسلیم داریم. تنها کافیست برای یکبار که شده از خدمات ما در شرکت حمل و نقل آرین بهره مند شوید. قطعاً پشیمان نشده و بارها و بارها خواستار حمل و نقل بارِ خود توسطِ رانندگان ما می شوید.

مشاوره و راهنمایی

آیا حمل و نقل آرین ضمانتی برای کار خود دارد؟

به دور از حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد ضمانت هم یکی از مهم ترین مبحث هاست. چرا که با وجودِ ضمانت دِل شما قرص شده و می توانید، آسوده خاطر تر اطمینان کنید. ما این مسئله را از دو جنبه بررسی خواهیم کرد. یکی برخورداری باربرهای ما از بیمه نامه است. دیگری بارنامه می باشد. یعنی آنکه در صورتِ بروز کوچک ترین مشکلی برای بار شرکت بیمه وارد عمل می شود.

از سویی دیگر به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد به نقطه مد نظر شما، ما بارنامه در اختیارتان خواهیم گذاشت. درون بارنامه هم تمامی اطلاعات قید شده همراه با مهر و امضای معتبر در اختیارتان می گذاریم. اطلاعاتی که درون بارنامه درج می شود، عبارتند از؛ مشخصات فرستنده بار و گیرنده آن، نوعِ بار و میزانِ بار، وزنِ بار همراه با مشخصات راننده و خودرو.

برای حمل بار از شریف آباد با کارشناسان ما مشورت کنید!

همانطور که در قسمتِ فوقانی متن هم کوتاه اشاره ای به این مسئله داشتیم، شما برای حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد می توانید، با کارشناسان ما مشورت کنید. به این هنگام می توانید، بهترین تصمیم گیری را داشته و البته به ما اعتماد نمایید. بنابراین همین حالا با شماره تماس های درج شده در این صفحه ارتباط برقرار کنید.

 

image007 2

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین سعی داشتیم، شما را کمی با شهرک صنعتی شریف آباد آشنا بنماییم. همانطور که خواندید، این شهرک در نزدیکی های شهر تهران بوده و کارخانه هایی بسیار در آن حضور و فعالیت دارند. به همین خاطر حمل بار از شهرک صنعتی شریف آباد معنا پیدا کرد.

ما در شرکت خود با حضور تعداد بسیاری باربر و رانندگانی زبر دَست در کنار شما حضور یافتیم. امیدواریم با ما تماس گرفته و برای یکبار که شده به ما اطمینان نمایید. مطمئن باشید، برای بارها و بارها انتخاب شما ما خواهیم بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *