دسته‌بندی نشده

حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس

حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس

زاگرس یک منطقه صنعتی بسیار بزرگ و عظیم در قسمتِ جنوبی شهر قدس است. صنایعی متعدد در این نقطه وجود داشته و انبار هایی بسیار به چَشم می خورد. به همین دلیل حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس مورد توجه قرار گرفت.

ما در طولِ این نوشتار از خود شما را با مجموعه خود و اینکه باربری از این نقطه چگونه انجام می شود! آشنا خواهیم ساخت. پس بهتر است، در ادامه این مطلب همراه ما بوده و اطلاعاتِ مورد نیاز خود را به دَست آورید. البته در صورتِ وجودِ سؤالات بیشتر شما امکانِ تماس با کارشناسان ما را خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

معرفی کوتاهی از شهرک صنعتی زاگرس

قبل از معرفی خود برای حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس بهتر است، کمی شما را با این شهرک آشنا بنماییم. اینکه در کجا قرار گرفته و چرا اهمیت پیدا کرده است! اصلاً چرا نظرِ سرمایه گذاران را به سمت و سوی خود جلب نموده است‌‌؟ همانطور که در قسمتِ مقدمه گفتیم؛ شهرک صنعتی زاگرس در جنوب شهر قدس واقع گردیده و یکی از فعال ترین نقاط صنعتی استان تهران به شمار می رود. به همین خاطر هم حمل بار از این منطقه اهمیت یافت.

به دور از حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس بیش از هفتصد واحد در این نقطه در حالِ فعالیتی پیروزمندانه بوده و تأسیس آن فرصتی بی نظیر برای اشتغال زایی محسوب می گردد. علاوه بَر تمامی اینها کارگاه ها و کارخانه هایی بسیار در این شهرک به چَشم می خورد. از جمله تولیدی های موجود در این شهرک می توان به مواد غذایی و خوراکی یا چَرم سازی و صنایع و تجهیزات کشاورزی اشاره نمود.

باربری ها می توانند، در حیطه حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس به سه دَست فعالیت مبادرت ورزند!

  • آن دَست از کالاهایی که توسطِ کارخانه ها تولید شده و نیاز به حمل و نقل دارند.
  • کالاهایی که بسته بندی گردیده و باید جا به جا بشوند.
  • اثاثیه خانه های شما یا اداره ها و شرکت ها که نیازِ به جا به جایی دارند.

حال حمل هریک از این بارها نیازِ به مِتُدهایی خاص دارند و هریک از شرکت ها شیوه هایی خاص را به کار می گیرند.

معرفی کوتاهی از شهرک صنعتی زاگرس

آیا امکانِ حمل بار از زاگرس به سایر شهرها و کشورها وجود دارد!

بسیاری از شماها از ما چنین سؤالاتی را می پرسید، که آیا امکانِ حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس به سایر شهرها و روستاها به غیر از تهران و کرج وجود دارد‌؟ یا می توان تولیدات کارخانه خود را به دیگر کشورهای همسایه خود ارسال نمود!

نیازِ به نگرانی از جانبِ شما نیست! ما در کنار شما هستیم، تا چنین امکاناتی را برای شما به ارمغان آوریم. در واقع رانندگان ما با تجربیاتی شگرف و بی بدیل در این مسیر گام گذاشته و می توانند، بارهای تولیدی شما را به شهرهایی چون؛

  • شهر قم.
  • شهر یزد.
  • شهر مشهد.
  • شهر همدان.
  • شهر قزوین.
  • شهر تبریز.
  • شهر ارومیه.
  • شهر اردبیل.
  • شهر شیراز.
  • شهر زاهدان.
  • شهر بیرجند.
  • شهر بجنورد.
  • شهر اصفهان.
  • شهر بندرعباس.
  • کهگیلویه و بویراحمد.

و بسیاری از شهرهای نزدیک یا دور افُتاده از تهران ببرند. بنابراین هرچه سریع تر با ما تماس گرفته و خواستار حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس شوید.

مشاوره و راهنمایی

انواعِ ماشین های باربری برای حمل بارها از شهرک صنعتی زاگرس

انتخاب یک خودرو برای باربری همواره یکی از حائز اهمیت ترین جهات بوده و مورد تأکید است. از سویی دیگر تنوع ماشین ها در شرکتِ حمل و نقل آرین بسیار بوده و منجر به تسهیل اَمر باربری و کاهش هزینه های شما خواهد شد. وسیله مربوطِ به حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس به سه دَسته اصلی قسم بندی می گردد! برخی ها سبک بوده بعضی دیگر نیمه سنگین و برخی دیگر سنگین است.

هریک از این ماشین های باربری برای جا به جایی بارهایی خاص هستند. مثل نیسان ها که خود دارای انواعی مختلف هستند. ولی در کل به جهتِ حمل و نقل بارهایی تا به دو تُن مناسب بوده و به صورتِ درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

کامیون ها هم به دو دَسته اصلی یعنی تَک و جُفت تقسیم بندی می شود. نوعِ تَک که همان شش چرخ ها بوده و به جهتِ جا به جایی بارها با ظرفیت ده تُن مناسب هستند. گونه ای دیگر که جُفت است، ده چرخ داشته و برای حمل بار تا به پانزده تُن مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما بایست بنا بَر نوعِ بار خود یکی از خودروها را انتخاب نموده و بهترین ها را برای حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس تجربه کنید.

انواعِ ماشین های باربری برای حمل بارها از شهرک صنعتی زاگرس

حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس، کاملا معتبر

تفاوتی ندارد، که کارِ شما چیست! در هر زمینه ای که باشد، باید کارِ خود را به متخصص آن واگذار بنمایید. اینچنین جایی برای نگرانی باقی نمانده و دیگر دلهره و اضطراب نخواهید داشت. اصول و مبانی هر کاری چنین است، که افرادی متخصص را استخدام نموده و آنها را روز به روز پرورش بدهد.

اینگونه آنها می توانند، حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس را به بهترین نحوء ممکن انجام بدهند. ما یک کادری ویژه در شرکتِ خود داریم. برای این دَست از افراد خود دوره های آموزشی تدارک دیده ایم، تا بتوانند تمامی امور را به خوبی پیش ببرند.

اعتبار و اعتماد به یک باربر تا حد شایانی به سابقه و تجربیات آن باز می گردد. در واقع سابقه بیانگر تجربه و تخصصی فراوان است. در واقع با همین سابقه هاست که به هنگام بروز یک مشکل بهترین راه کار از جانبِ کارشناسان ما انتخاب خواهد شد. کیفیتِ خدمات ارائه شده از جانبِ یک شرکت می تواند، دلیلی بَر اعتبار و پیشینه اَش باشد. اینچنین افرادی بیشتر به سمت و سوی آن مجموعه رهسپار گردیده و از خدماتش بهره مند می شوند.

به هر میزان که دایره خدمات فزونی تر بشود، اعتبار بیشتری را برای شرکت رَقم خواهد زد. بنابراین می توان گفت؛ انتخاب بهترین وسیله برای حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس، سرعت عمل بالا در ارسالِ بار و تحویل آن در مؤعد مقرر، پشتیبانی و کنترل چرخه حمل از جمله مسئولیت های شرکت ماست.

با ما به صورتِ رایگان مشورت بنمایید‌!

شاید که مشاوره رایگان یکی از مهم ترین کارهایی باشد، که ما توانِ انجام آن را برای حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس داریم. زیرا شما نیازمندِ کسبِ اطلاعاتی دقیق و جامع در این باره هستید. در واقع اگر که شما اطلاعاتی کامل در این باره نداشته باشید، قطعاً به مشکل خواهید خورد.

بنابراین شما می توانید، با ما به صورتِ رایگان مشورت کرده و اطلاعات‌ مورد نیاز خود را کسب کنید. ما به شما خواهیم گفت کدام یک از باربرها مناسبِ محصول یا کالای شما بوده و چگونه می توان به بهترین نحوء ممکن آن را به مقصد رساند.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین سعی داشتیم، شما را با چگونگی حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس آشنا بنماییم. امیدواریم که اطلاعاتِ ارائه شده برای شما مفید بوده باشد. حتماً شما فرا گرفتید، زاگرس از جمله شهرک های صنعتی واقع در جنوب شهر قدس و نزدیک به تهران است. در این شهرک انواعی از کارخانه ها وجود داشته و صاحبان آنها به دنباله ی یک شرکت معتبر برای جا به جایی بارهایشان هستند.

امیدواریم که ما یکی از انتخاب های اوّلی شما باشیم و بتوانیم، رضایت شما را در این راستا به دَست آوریم. پس برای یکبار که شده با ما تماس گرفته و مشورت کنید و سؤالات خود را بپرسید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *