دسته‌بندی نشده

حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد

حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد

حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد

در خدمات باربری حمل و نقل آرین بارها از نقطهِ مبدأ دریافت شده و به سمتِ مقصد رهسپار می شود. حمل و نقل کالاها به روش هایی مختلف انجام می شود، که یکی از آنها استفاده از خدمات شرکت باربری است. تصور کنید، شما به شهرک صنعتی شمس اباد بروید! بعد از تهیه خیلی از کالاها و محصولات، چه می توان کرد! نمی توان که آنها را برروی دوش خود گذاشت و جا به جا نمود. قطعاً شما در این زمان به حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد نیاز خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اصلاً می دانید‌، شهرک صنعتی شمس اباد کجاست؟

به دور از حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد اگر که به دور و اطراف تهران نگاهی بی اندازید، با شهرک های صنعتی بسیاری مواجه می شوید. یکی از آنها شمس اباد بوده که در جنوب شهر تهران واقع شده و نزدیک به حسن آباد است.

این شهرک یکی از گسترده ترین شهرک های تهران و حتی خاورمیانه شناخته شده و حدود سه هزار هکتار وسعت دارد. اگر که در ارتباط با دسترسی جاده ای آن به شهر تهران می پرسید، بسیار مناسب است. چرا که دقیقاً در چهل و پنج کیلومتری اتوبان تهران – قم خودنمایی می کند. از سویی دیگر و چنانچه که بخواهیم، موقعیت شهرک شمس اباد را بهتر بررسی کنیم، در مجاورت با حسن اباد می باشد.

پس پیش از بررسی حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد بدانید؛ فاصله آن تا به فرودگاه امام خمینی (ره) فقط پنج کیلومتر است. به همین خاطر و بنا بَر موقعیت جغرافیایی بسیار منحصر به فرد این شهرک به جهتِ حمل بار اهمیت بسیاری دارد. از نظر صنایع و واحدهای تولیدی باید بگوییم؛ در این شهرک به تعداد بسیاری به چَشم می خورد.

همین‌ موضوع بَر اهمیت حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد افزوده است. ما از جمله صنایعی که در این شهرک در حال فعالیت می باشند، را می توانیم؛ تولیدات مواد غذایی و آشامیدنی، تولیدات نساجی و پوشاک، صنایع سلولزی، صنایع دخانی، تولیدی های برق و الکترونیک، تولیدی محصولات فلزی و ماشین سازی و… نام ببریم.

image005 4

حمل محصولات تولیدی در شمس اباد به تمامی شهرها و روستاها

دوستانِ عزیز به دور از این که چه محصولی تولید می کنید، یکی از دغدغه های شما ارسال یا همان توزیع بار خود در سطحِ کشور است. درست می باشد؟ اغلب هم در این باره از ما می پرسید. مگر می شود، بار ما به بندرگاه ها برود! نگران نباشید. تنها شما در راه تولید گام بردارید. باربرهای ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما خواهند بود، تا حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد را انجام بدهند.

پس شما می توانید، تمامی محصولات چون؛ پوشاک، دخانی یا قطعات فلزی و… را توسطِ نیسان، خاور یا تریلی به مراکز شهر یا سایر روستاها ارسال بنمایید. بنابراین با ما در حمل و نقل آرین تماس بگیرید و خواستار اعزام ماشین باربری شوید. ما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، تا محصولات شما بدون کوچک ترین آسیبی در نقطه مورد نظر بارگیری گردد.

آیا ما به شهرک صنعتی شمس اباد نزدیک هستیم؟

شرکت ما چون سایه در سطحِ استان تهران و حومه عمل می کند، تا بارهای شما به نقطه مد نظر برسد. به همین دلیل می توانیم، سریعاً خود را به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد بدانجا برسانیم. قطعاً برای شمایی که در شهرک صنعتی شمس اباد هستید، نزدیک بودنِ شرکت حمل و نقل از اهمیت شایانی برخوردار است.

زیرا مایل هستید، علاوه بَر هزینه ای مناسب سریعاً باربر به محل شما اعزام گردد. بلی، این ما هستيم که در کنار شما حضور داریم! حتی بستر اینترنتی خود را فراهم ساخته ایم، تا کار را برای شما راحت تر کنیم. به گونه ای که شما دوستان‌ِ محترم می توانید، از طریق اینترنت و صفحه شخصی ما اقدام به رزرو ماشین باربر مورد نیاز خود کنید.

البته شما می توانید، به جهتِ برقراری ارتباطی نزدیک تر با شماره تماس های موجود در این صفحه ارتباط برقرار کنید. به این هنگام علاوه بَر درخواست ماشین مد نظر خود می توانید، در این راستا با کارشناسان ما مشورت نموده و بهترین ها را در اختیار خود داشته باشید.

image001 4

یک شرکت مطمئن و معتبر چون حمل و نقل آرین

بلی درست متوجه شدید، شما باید در این راستا یعنی حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد یک شرکت مطمئن و معتبر را انتخاب بنمایید. چرا که به طور حتم بار ارسالی از جانبِ شما دارای ارزش مالی بسیاری است. بنابراین شما باید در این جهات یک شرکت معتبر را انتخاب کنید، تا ضمن حفظ سلامت کالاهای شما بتواند در مؤعد مقرر آنها را بارگیری کند.

مشاوره و راهنمایی

ضمانتی معتبر برای حمل بارهای شما

اکنون که شما تا به این قسمتِ از مطلبِ ما همراه‌مان بودید، قطعاً در ارتباط با ضمانت معتبر هم می خواهید، بدانید! اینکه ما چه ضمانتی به شما ارائه خواهیم داشت! ما بارنامه را در اختیار شما خواهیم گذاشت و البته بیمه نامه داریم. بارنامه برای حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد دارای مواردی بسیار است. چون؛ مشخصات فرستنده و گیرنده کالا، همراه با نوع بار و وزنِ آن، ارزش مالی که دارد! مشخصات راننده و باربر و مواردی اینچینی که همراه با مهر و امضاء است.

با مشاوران ما مشورت کنید!

یکی از خدمات ارائه شده از جانبِ ما به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد مشاوره رایگان با مشاوران ماست. پس همین حالا و بدون وقفه با کارشناسان ما تماس گرفته و خواستار مشورت شوید. نوعِ بار خود را گفته و وزن آن را بازگو کنید. از سویی دیگر شهری که باید بار ‌شما تحویل داده شود، را در اختیار مشاوران ما قرار بدهید.

با وجودِ تمامی این اطلاعات ما بهترین باربری خود را برای شما اعزام خواهیم نمود. فقط کافی است، شما اراده کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

image007 3

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود به بررسی حمل بار از شهرک صنعتی شمس اباد پرداختیم. اميدواريم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این نوشتار از ما برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم، قابلیت های خود را به شما عرضه داریم.

همانطور که خواندید، ما در حمل و نقل آرین در تلاش هستیم، بار شما را به نحو احسن از شهرک صنعتی شمس اباد بارگیری نموده و در نقطه مد نظر شما تخلیه بنماییم. از سویی دیگر تمامی باربرها را در شرکت خود داشته و با توجه به نوعِ بار شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهیم نمود. اميدواريم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این نوشتار از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *