دسته‌بندی نشده

حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای

حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای

در همین ابتدای متن بگوییم؛ که شهرک صنعتی شهید زواره ای با توجه به ظرفیتی که دارد، کارخانه هایی بسیار و واحدهای تولیدی بی شماری را در دِل خود جای داده است. جالب است، بدانید؛ هم اکنون حدود دویست واحد صنعتی در این نقطه به فعالیت می پردازند. به همین دلیل هم می باشد، که مسئله حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای مورد توجه قرار گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

کمی بیشتر با شهرک صنعتی شهید زواره ای آشنا شوید!

پیش از آنکه با ما بیشتر و بهتر آشنا شوید و در ارتباط با حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای صحبت کنیم، در رابطه با اینکه این شهرک در کجا جای گرفته سخن خواهیم گفت. این شهرک صنعتی در جاده ساوه قرار رفته است و برای دسترسی بدان باید به سه راه آدران بروید. از آنجا که این منطقه صنعتی است، در راستای اشتغال زایی هم یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

به همین دلیل اغلب ساکنان موجود در دور و اطراف این شهرک برای یافتنِ کار به این نقطه رهسپار می شوند. همانطور که گفتیم در این شهرک تعداد فعالان اقتصادی بسیار بوده و لوازمی گوناگون تولید شده نیز به سمتِ سایرِ شهرهای ایران رهسپار می شود. به همین خاطر ما در حمل و نقل آرین به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای اقدام نموده ایم.

بنابراین شما می توانید، در راستای جا به جایی بارهای خود با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنید. همچنین سؤالات خود را پرسیده و خواستارِ جوابی قانع کننده شوید.

 

image001 9

انواعِ ماشین های باربری برای حمل بارها

ما در این قسمت برای آنکه شما اندکی با ماشین های باربری آشنا شوید، به معرفی برخی از رایج ترین آنها مبادرت خواهیم ورزید. بنابراین با ما همچنان در ادامه این نوشتار همراه بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید!

·         تریلی

تریلی به هنگامی برای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای مناسب خواهد بود، که میزانِ بارهایتان بیش از بیست و دو تُن باشد. البته شما می توانید، به جهتِ جا به جایی بارها به مناطق مرزی نیز بندرگاه ها هم از این باربرها بهره مند شوید. توجه داشته باشید، که این خودروها دارای انواعی متنوع است! برخی ها به صورتِ کَفی بوده بعضی دیگر بغل دار و یا چادری هستند.

هریک از این خودروها برای حمل برخی از انواعِ بار مناسب خواهند بود. بنابراین شما باید نوعِ بارِ خود را به ما بازگو کرده، تا ما بتوانیم به جهتِ حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای بهترین پیشنهاد را برایتان داشته باشیم. البته وزنِ بارهم برای استفاده از این باربرها بسیار مهم است.

·         نیسان

یکی از کاربردی ترین خودروها به جهتِ حمل بار از این شهرک نیسان است. زیرا جزئی از سریع ترین ماشین های باربری بوده و همچنين جمع و جور است. شما می توانید، برای جا به جایی بار در شهر تهران از این خودرو بهره مند شوید.

البته امکانِ حمل بار تا دو تُن توسطِ این باربرها امکان پذیر است! پس اگر که شما قصدِ صرفِ کمترین هزینه ها را دارید و می خواهید، در مناطق بیست و دو گانه تهران بارهای خود را توزیع کنید. برای رزرو نیسان با ما تماس بگیرید.

·         خاور

خاورها هم یکی از کاربردی ترین ماشین های باربری برای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای است. البته که این ماشین ها دارای انواعِ مسقف و روباز است. حال شما می توانید، طی هر ساعت از شبانه روز به جهتِ جا به جایی بارِ خود با این ماشین ها با ما در شرکت آرین تماس بگیرید. خاورهای مسقف و پتو دار ما بسیار تمیز بوده و به جهتِ جا به جایی بارهای حساس شما تدارک دیده شده اند.

پس در صورتِ نیاز به حمل انواعِ محصولات تا به چهار تُن خاور را انتخاب نموده و از خدمات ما بهره مند شوید.

مشاوره و راهنمایی

·         تک و جُفت

یک نمونه از ماشین های باربری که در راستای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای بسیار مطرح می باشد، تک و جُفت است. شما می توانید، از این کامیون ها به جهتِ جا به جایی بارهایی از ده تُن تا به پانزده تُن بهره مند بشوید. توجه داشته باشید، که کارشناسان ما چنین توانایی دارند در کوتاه ترین زمان ممکن کامیون های شش چرخ و

ده چرخ را به محلِ درخواستی شما ارسال نمایند.

آیا امکانِ ارسالِ بارها به سایر شهرها وجود دارد؟

ما در قسمتِ فوقانی متن هم به این مسئله اشاره نمودیم. شهرک صنعتی شهید زواره ای در راستای صنعت و تولید بسیاری از محصولات گام برداشته است. در واقع واحدهای تولیدی بسیاری را در دِل خود نهفته است. ولی مهم ترین موضوعی که برای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای مطرح می گردد، امکانِ ارسال آنها به دیگر شهرهاست.

در واقع صنعت گران و سرمایه گذاران به دنبالِ راهکاری مطمئن به جهتِ جا به جایی بارهای خود به سایر روستا یا شهرها و نقاط مرزی حتی سایز کشورها هستند. ما در شرکت حمل و نقل آرین با فراهم داشتنِ انواعی از ماشین های باربری چنین امکاناتی را برای شما فراهم نموده ایم.

به گونه ای که با توجه به میزانِ بار شما، نوعِ آن و شهر مد نظرتان یکی از بهترین ماشین های باربری خود را به محل درخواستی‌تان اعزام می نماییم. البته شما باید توجه داشته باشید، که هزینه ای بیشتر برای ماشین های سنگین برای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای باید بپردازید. زیرا هدایت آنها به مراتب سخت تر بوده و نیازمندِ حضور رانندگانی مطمئن تر است.

image002 1

هزینه مربوط به حمل بار به چه عواملی بستگی دارد؟

سریع ترین روشی که شما می توانید، در ارتباط با هزینه ها و میزان آن اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید تماس با کارشناسان ماست. چرا که کارشناسان ما در ارتباط با قیمت ها اطلاعاتی دقیق داشته و به سهولت امکانِ راهنمایی شما را خواهند داشت. البته ما در ادامه متن به تجزیه و تحلیل برخی از مهم ترین عواملی که برروی قیمت های حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای اثرگذار است، می پردازیم.

اوّلین مسئله ای که مورد توجه قرار می گیرد، بارِ شما و ویژگی های آن خواهد بود. یعنی اینکه باید مشخص شود، بارِ شما چیست؟ از سویی دیگر بایست حجم و وزن آن تعیین شده تا بتوان بهترین ماشین باربری را به شما پیشنهاد کرد. اتومبیل های مربوط به حمل بار بنا بَر وزن‌شان به سه دَسته اصلی قسم بندی می شود.

یکی سبک دیگری نیمه سنگین و آخری سنگین است. قیمت کرایه هریک از این باربری ها برای حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای متفاوت می باشد. طول مسیری که لازم است، بارِ شما سپری کرده تا به مقصد رسد، برروی کرایه تأثیر مستقیم بَر جای می گذارد. در واقع برای مسیرهایی طولانی از شما کرایه ای بیشتر دریافت خواهد شد و این کاملاً عادلانه به نظر می رسد.

موارد ذکر شده چندی از عواملی بود، که برروی قیمت حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای اثرگذار است. حال شما می توانید، به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در شرکت آرین تماس بگیرید.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در حمل و نقل آرین به بررسی چگونگی حمل بار از شهرک صنعتی شهید زواره ای پرداختیم. اینکه یکی از شهرک های موجود در حوالی تهران شهید زواره ای بوده و سرمایه گذاران بسیاری را در دِل خود جای داده است. به همین خاطر برای جا به جایی بارهای تولیدی در این شهرک، شرکت های حمل و نقل بار مورد توجه قرار گرفت.

امیدواریم که در این راستا یکی از انتخاب های اصلی شما ما باشیم. ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد، تا در کنارمان بهترین لحظات را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *